کد خبر: 118964883
تاریخ انتشار: سه شنبه 27 تير 1396
خانه » خبر گزاری ها » دانشجو » یکی از بهترین هافبک های ایران خلا من را پر کرده است/ به زودی به پرسپولیس برمی گردم
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

رفیعی: در نیم فصلی که می خواستم به پرسپولیس بیایم، باشگاه استقلال یک و نیم برابر و باشگاه تراکتورسازی نزدیک ۲ برابر به من پیشنهاد دادند.

به گزارش چی 24 به نقل از دانشجو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، سروش رفیعی، بازیکن الخور قطر شب گذشته در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان بود که پیرامون وضعیت خود و جدایی از پرسپولیس، صحبت های جالب و شنیدنی را انجام داد.

 

چرا از پرسپولیس رفتم؟

یک تصمیم فوتبالی و حرفه ای گرفتم؛ یعنی منطق آن بیشتر از احساس بود. این تصمیم یکسری دلایل دارد که قسمتی از آن شخصی و قسمتی از آن هم به خاطر شرایط سنی و خانوادگی و همچنین کسب تجربه در عرصه بین المللی است. کمک هواداران، بازیکنان پرسپولیس و آقای برانکو باعث شد لژیونر بشوم. فوتبالیست های زیادی به پرسپولیس می آیند و می روند و درنهایت این اسم بزرگ پرسپولیس است که می ماند. ضمنا پرسپولیس در پست من یکی از بهترین هافبک های فوتبال ایران، آقای محسن مسلمان را دارد که قبل از من هم ایشان بودند؛ هم اکنون هم در پست تخصصی خودشان هستند و در این دو سال عالی بازی کردند. فکر می کنم امسال هم بی نظیر باشند و پرسپولیس در نبود من احساس خلأ نخواهد کرد.

 

به زودی به پرسپولیس برمی گردم

از بچگی در مدرسه فوتبال آقای افشین پیروانی بودم و از همان موقع کنار تیم پرسپولیس می رفتم و واقعا پرسپولیسی بودم. اگر استقلالی بودم مطمئنا به استقلال می رفتم. هواداران پرسپولیس این را هم بدانند که من عاشق پرسپولیس هستم و به زودی به پرسپولیس برمی گردم و در خدمتشان خواهم بود.

 

 

مختصری درمورد تیم جدید

تیم جدید من الخور است. سال گذشته به دلیل اینکه 4 بازیکن خارجی و تأثیرگذار این تیم از نیم فصل دوم نتوانستند بازی کنند، در لیگ قطر به رتبه نهم رسید؛ این تیم همیشه در لیگ قطر بوده و هیچگاه به دسته پایین تر سقوط نکرد و فکر می کنم امسال شرایط بهتری داشته باشد.

 

چرا به تیم اروپایی نرفتم؟

خیی از هموطنان عزیز من واقعا فوتبال را می فهمند. من خیی اهل فضای مجازی نیستم و به آن اهمیت نمی دهم. حتی پزشکانی بودند که این سوال را از من کردند که چرا به اروپا نرفتم.

برای یک فوتبالیست اروپا رفتن از ایران به این سادگی نیست. برای اروپا رفتن اولین فاکتور «سن» است. چون در اروپا، فوتبال تبدیل به یک اقتصاد شده، به اندازه بودجه 10 سال یک باشگاه ایرانی، برای یک بازیکن سرمایه گذاری می کنند. من، هم قبل و هم بعد از آمدن به پرسپولیس پیشنهاد اروپایی از کشورهای درجه 2 مثل یونان، روسیه، بلژیک، هلند و سوئیس داشتم. این تیم ها پیشنهادهای مالی کم و قراردادهای 2 یا 3 ساله دادند که احساس کردم با 27 سال سن و باتوجه به اینکه من به مدت دو فصل و نیم پولی از فوتبال نگرفتم، اروپا کمکی به من نمی کند. یکی از دلایلی که به الخور رفتم پول است و در این مقطع بعضی از مسائل را به فوتبال که سرمایه و جوانی ام را برای آن گذاشتم، ترجیح دادم.

 

اگر پولکی بودم...

خیلی از دوستان به من گفتند پولکی هستم که به الخور رفتم؛ ولی یادآوری می کنم در نیم فصلی که می خواستم به پرسپولیس بیایم، باشگاه استقلال یک و نیم برابر و باشگاه تراکتورسازی نزدیک 2 برابر نسبت به پرسپولیس(در زمانی که 2 سال و نیم پولی نگرفته بودم) به من پیشنهاد دادند. پس اگر پولکی بودم درآن مقطع به تیمی غیر از پرسپولیس می رفتم. الان در قطر نسبت به پرسپولیس، 3 یا 4 برابر می گیرم ولی تمام دلیل رفتنم پول نبوده است.  

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین